Vinyasa Yoga - Dynamische yoga op beweging van de ademhaling

Vanaf woensdag 19 oktober 2022 

Start : 19u 

Kostrprijs : 12 euro per les 

Lesgeefster: Shani Zairova

Een les boeken kan hier

  Aanbod
  •   Maak een afspraak
  • Medische voetverzorging

    Voor bijna elk medisch voetprobleem kan je bij mij terecht. Ik verwen uw voeten en verhelp ongemakken. Ik luister naar je ongemakken, en stel een oplossing voor. Door gebruik te maken van de laatste technieken & doeltreffende verzorgingsproducten werk ik naar een zo goed mogelijk resultaat toe. En daarna kan je met ontspannen en zijdezachte voetjes terug naar huis.
     

    Heb je regelmatig last van vermoeide of pijnlijke voeten? Kunnen je voeten, die altijd in gesloten schoenen zitten, wel een oppepper gebruiken? Dan is de voetverwenbehandeling iets voor jou!
Door gebruik te maken van de Jojoba Care producten – 100% natuurlijk én plantaardig – voelen uw voeten ontspannen aan, uw huid is zacht en ruikt heerlijk!
     

    Ingegroeide nagels, likdoorns, pathologisch eelt en andere ongemakken worden ook aangepakt. 
Indien nodig wordt er een teenorthese gemaakt. Dit is een hulpmiddel -volledig op maat- van zacht siliconenmateriaal die kan helpen om de stand van de tenen te corrigeren, en drukplekjes of wrijving van of tussen de tenen vermindert & voorkomt.

    Muriëlle Immesoete

    Vrolijke voetjes, daar wil ik jou bij helpen. De verwenbehandeling zorgt voor een flinke oppepper voor je voeten, zodat je terug met zijdezachte voeten kan rondlopen. Ik kan je ook helpen met ingegroeide nagels, likdoorns, teenortheses en meer. En je mutualiteit biedt tussenkomst!

    Enkele tips voor je voeten

    Koude voeten?

    Smeer je voeten in met een voetencrème. Dit bevordert de doorbloeding en helpt tegen koude voeten. Masseer de crème dagelijks in voor een aangenaam warm gevoel en bovendien maakt het de huid voelbaar soepel en glad.
     

    Vermoeide voeten?

    Vermoeide voeten hebben deugd van wisselbaden. Plaats ze 1 minuut in koud water, en daarna 1 minuut in warm water. Herhaal dit een 5-tal keer, en eindig met koud water. Je voeten zullen volledig opgefrist zijn.
     

    Likdoorns?

    Door je voeten te ontlasten, voorkom je likdoorns. Zorg er dus voor dat je goede schoenen hebt, let op je houding & draag eventueel ontlastende zooltjes in je schoenen. Draag je vaak hakken? Dan kan het verstandig zijn om (tijdelijk) over te stappen op platte schoenen.

    Deze website maakt gebruik van cookies

    Het gebruik van cookies op www.dynamiek-lievegem.be

    Noodzakelijke cookies
    Cookies die onontbeerlijk zijn voor uw bezoek aan de Website en het correct gebruik daarvan.

    Info over het cookies- en privacybeleid.
     

    Bijkomende cookies}:

    Functionele cookies

    Cookies die uw bezoek aan de Website vergemakkelijken en aangenamer maken, onder meer door uw surfervaring te personaliseren.

    Performantie cookies

    Cookies die informatie verzamelen over uw gebruik van de Website met de bedoeling de inhoud van de Website te verbeteren en aan te passen aan de wensen van de Gebruiker.

    Third party cookies

    Cookies die geplaatst worden door derden die eigen diensten aanbieden via de Website zoals bijvoorbeeld social media, advertenties of videodiensten.